שירים מאלבומים שאסור לפספס – פוסט מיוחד לקראת מאד מאן 18

1013373_564471030262635_1286291590_n

אז לקראת ההופעה היום בערב, החלטנו ללכת על חימום קצר ופשוט: ביקשנו מכמה אמנים שיהיו היום על הבמה, לספר לנו על האלבום האהוב עליהם מתוך ההיפ הופ הישראלי. ממליצים ללכת ולשמוע את האלבומים האלו, רגע לפני שההופעה בבארבי מתחילה. עד אז, מוגש שיר אחד מכל אלבום, שנזכר ונבין במה מדובר.

מירו:

מבחינתי חובה להאזין ל"סנדק" של פישי. אלבום פורץ דרך מכל מובן אפשרי, פישי הוא הסנדק של ההיפ הופ וכשתאזינו לאלבום תבינו על מה מדובר.

לאלבום באי טיונז- לחצו כאן.

DJ Juvi:

אחד האלבומים האהובים עליי ביותר הוא זה של השבט. לא הכי משפיע, לא הוציא להיט הסטרי, ולא היה לו המשך. אבל הוא הכי היפ הופ *ישראלי* שיש. עבורי ועבור רבים אחרים זה ציון דרך, זה רגע בחיים שלא יחזור, וזה דיסק שמלווה אותנו במשך שנים. שירים שאנחנו מכירים בעל פה ועבורי, ואני בטוח שאני לא היחיד, זה חלק משמעותי מהגדילה שלי כחלק מההיפ הופ הישראלי. מזמזם אותו שנים אחרי שהלהקה התפרקה. הלוואי שהשבט היו היום על הבמה.

לאלבום – לחצו כאן.

אורטגה:

כנען 2000 של שב"קס הוא מבחינתי אלבום שהוא אבן דרך בפיוז'ן בין ראפ בועט ללהקה חיה, טקסטים חדים ופזמונים ממכרים. הדרך עדיין ארוכה ומפותלת.

סולג'י:

מוקי – שמע ישראל. אלבום מעולה. עם מוזיקה טובה, תוכן ועניין. בדיוק יצא לי לשמוע אותו שוב שבוע שעבר אחרי כמה שנים טובות ונזכרתי כמה שהוא קלע בול וחידד לי את החשיבה.

נמש

הצד האחר – זה לא עובר רדיו. על האלבום הזה אפשר להגיד ראפ-הארדקור בעברית מבלי להרגיש שקיימת סתירה, הצד האחר פשוט גרמו לזה להישמע טבעי.

לאלבום – לחצו כאן.

קאשי

יש הרבה אלבומים של היפ הופ ישראלי שאני פשוט אוהב, אבל אחד שבעיניי הוא באמת אלבום שמראה על דרך, התפתחות, וסיפור חייו של האמן הוא "מלחמת פופ" של קוואמי. ולא יכול לא להזכיר את האלבום כנען 2000 של השב"ק.

חסיד

כושר גופני כהן @ מושון עשו את זה נכון באלבום שמאזן ראפ חיובי מושלם עם ביטים מהודקים ולא פחות ממושלמים. חף מפוזה ועם זאת מלא שמחת חיים. נקודת שיא של ההיפ הופ התל אביבי בפרט והישראלי בכלל.

ג'קסון:

אני לא מצליח לבחור בין האלבומים הקיימים בשוק כי אני פשוט מעריץ את כולם! עוד מהימים של האדמו״ר דרך פישי וסבלימינל ועד לקלין, פלד, נצ׳י, אורטגה ועוד ועוד שקצרה היריעה מלהכיל ומזל שיש את כולם כי זה מייצר מקשה אחת של משו שבאמת מונע בכוחות עצמו ומניע בכוחות משותפים! יש?

____________

חלק גדול מהאומנים האלו נראה הערב בבארבי. אז נתראה שם?

טיון

להשאיר תגובה

