אני וכל החבר'ה: טופ 10 שירי חבר'ה

looney-tunes-bugs-bunny-and-friends-hip-hop

מחר אני חוגג מסיבת רווקים.
אני מאמין שאם תשאלו כל גבר שהוא, הוא יגיד לכם שזהו אחד הערבים שהוא הכי מצפה להם. לא משנה אם בתוכנית האומנותית מתוכנן משחק שחמט של שעתיים עם החברים, או סופ"ש בווגאס- האווירה היא אווירה מיוחדת, אווירה שקשה להסביר. הכי קרוב שאפשר לתאר היא אולי אווירה של "אחוות גברים", קבוצת חברים שלרוב מכירים כבר זמן רב שסוגרת פרק. אחד מהחברים שעד עכשיו הפליץ אתכם עם חלונות סגורים ברכב- מזדקן והופך לאיש משפחה רציני.

אז כרגע אני מתרגש ואני חושב שהדרך הכי טובה לפרוק ולעכל את ההתרגשות- היא פשוט דרך המוזיקה. אז הנה קאונט-דאון של שירי חבר'ה, אולי דרך המוזיקה יהיה אפשר להעביר את ההרגשה של היום הזה ואת המהות של מונח ה"חבר'ה".

Masta Ice- Me and my gang .10: בגלל המודעות העצמית

בת'כלס, זה בגלל הביט. אבל חוץ מהפקה אדירה של MF DOOM, יש כאן הרבה הומור על החבורה, הומור שהוא למעשה עצמי- כי תראה לי מי חבריך… אתם מכירים את המשפט. הקטע הזה מזכיר לי שבכל מקום בעולם, לח'בורה יש את הטיפוסים ההזויים שהופכים אותה למיוחדת. אבל לא יעזור כלום, הח'בורה שלך תמיד תהיה הכי מיוחדת והכי מצחיקה שיש. לא?

Drake- they know .9: בגלל החגיגה

דרייק חוגג עם החברים שלו בקטע אדיר שמזכיר לכולנו שלא משנה איפה אנחנו בחיים או כמה הצלחנו, אסור לשכוח מאיפה באת ומי החברים האמתיים שלך.

Murs- Making Music. 8 : בגלל חשיפת הפוזה

אני חושב שמדובר בראפר מעולה, בעיקר בגלל שהוא יודע להסתכל לאמת בעיניים ולהודות שהוא כנראה לא הקשוח או העשיר ביותר במשחק. אותו הדבר תופס גם לגבי החבורה שלו, לא כולם מושלמים ורובם מנסים לעשות רוח כשהם בפועל זעטוטים חביבים. הציטוט "Always lyin' on some shit, what's that about? We your boys, and we got love no matter what" סוגר במילה אחת את הווי החברים, בעיקר בגיל שיש הרבה מה להוכיח.

 7. חסיד ות'כלס- כל החבר'ה: בגלל האותנתיות

מלבד ראפ אדיר (כבר לקחתם חלק בפרוייקט של חסיד?) על אינסטרומנטל משובח, אני חושב שיש כאן שיר שמעביר מעולה את מהות החבר'ה: להפוך ערב של כלום- לחוויה. אז הסיפור של החבורה הזו על לילה של עוללות, ועוד בשפה העברית, יכול להסביר לא רע את המהות של חבר'ה. תשמיעו לבחורה ואולי אפילו היא תבין על מה מדובר.

Afroman- Colt 45. 6: בגלל שזה יתפוס גם עוד 40 שנה

השיר הזה לא מדבר בשום מקום על חבר'ה, אבל הוא מעביר יופי יופי את ההווי של כל חבורת גברים שהיא: לקשקש סיפורים מצוצים על בחורות. כל מי שהיה אי פעם במילואים יודע שאין נושא שיותר מתאים לשיחה עם כולם, מאשר לשקר במצח נחושה על סיפורי סקס הזויים שמעולם לא התרחשו. כאן מדובר באפרו מאן שמגולל את מעלליו, אבל תודו שאם זה היה חג'בי מהנשקייה באמצע קפה של שלוש בבוקר, הסיטואציה הייתה מאוד דומה. וכמו שהכותרת מרמזת, ככל שאתה מתבגר, הסיפוריים הופכים ליותר לגיטימיים, כי כולם יודעים שכולם מגזימים. ככה זה חבורת גברים, יש הרבה מה להוכיח.

Kenndrick Lamar- The Art of Peer Pressure. 5: בגלל שחברים צריך לדעת לבחור

בעוד שרוב הקטעים עד כאן דיברו על איזה כיף וצחוקים זה חברים, קנרדיק מזכיר שיש גם חברים שלוקחים את זה צעד אחד רחוק מדי ובעקבות שיעמום עלולים להסתבך באופן רציני. כשזה מגיע למסיבת רווקים, אני שמח שזה בדיוק סוג החברים שיש לי. ושיש לי אח עורך דין.

4. Tupac- Check out time: בגלל חוסר הגבולות

במשך חצי שנה בדרום אמריקה, כל פעם שאני והחברים עברנו להוסטל בעיר אחרת, השמשנו את השיר הזה. חוץ מההפקה האדירה, השיר הזה נותן הרגשה של חופש מוחלט וחוסר גבולות- חבורה של צעירים שמתעוררים הפוכים כל פעם במקום אחר וחייבים לעוף הלאה חזרה למציאות. כלשהי.  ממש לא מסוג הדברים שתפגוש ברגע שתהיה לך אישה וילד.

3.Coolio- Rollin with my homies: בגלל הפשטות (ולפאק אין קשר לשיר)

קוליו מתמצת כאן את מהות הח'בורה- לשוטט ברחוב ולא לעשות כלום. אם בתור חבורה לא מצאתם את עצמכם משוטטים ברחוב או בכבישים בלי שום מטרה, משהו מאוד בעייתי אצלכם. אז עזבו את האקס בוקס, תתקשרו לחבר ותלכו להסתבך קצת בצרות, כל עוד אפשר וכרס הבירה לא מפריע לכם לברוח מהשוטרים.

2.DTP- Growing pain: כי אם לא סבלתם לא גדלתם

אין מה לעשות, התבגרות זה חרא. תיכון של חצ'וקנים וסירוב של בנות, ציונים נוראיים, הטרדות מערסים בשכונה ובלאגן בבית. לכל אחד יש את זה ברמה זו או אחרת אבל דבר אחד משותף לכולנו: ברגע שעוברים את זה ביחד, זה הדבק האמיתי שמלכד כל חבורה. הבית של לודהכריס פשוט סוגר את כל מה שיש לדעת בנושא ומסביר את זה באופן הכי טוב שיש.

1.Snoop Dogg- Aint no fun: בגלל חגיגת השובניזם

איך הכי טוב להראות כמה שאתם גברים – גברים? לרדת על נשים כמובן. אני חושב שהשיר הזה הוא שיר החבר'ה המושלם כי הוא פשוט מלא, עמוס וחנוק בשובניזם טהור ואחוות גברים שצוחקת על כל העולם. לא בכדי השיר הזה היה הימנון החברים כל התיכון, והסיבה המרכזית לחוסר ההצלחה שלנו עם נשים. אבל על הזין, הן גם ככה זונות. עכשיו תביאי לי בירה.

מה השירים שמגדירים בשבילכם את הווי החבר'ה? יס סיכוי שהם לא Gפאנק טהור? שתפו אותנו, אל תהיו ילדות קטנות ודתיות.

טיון

להשאיר תגובה

